teckning


Här har vi en lite Alisha-style bild.
Först noga ,och sen inte lika noga, i en mixis ;)
Jag gillar att måla noga (blyerts porträtt), jag brukar sitta och kludda med tuch och svart permanentpenna och ibland så mixar jag och kör en halvnoga men helhjärtad teckning ;)
Här är det då ett allvarligt ansikte med en glad inflygande mun över den annars så sura munnen :)

Idag softar jag som en soffpotatis :/
Jag får alltid så dåligt samvete när jag inte tränar på en hel vecka. Uschhh!
Men när Elina kommer hem så MÅSTE vi träna mycket igen, snälla?


Kommentarer
Postat av: Elina :)

Håller med om att vi måste åka in till friskis någon dag men det får bli någon gång efter Taylor Swifts konsert!



Vi hörs :D

2011-03-05 @ 18:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0