Braced myself for the goodbye cause that's all I've ever known

Goder afton.


För någon halvtimme sen kom jag hem från hundkursen. Det var den sista gången idag. Så tråkigt! Vill ju tillbaks dit nästa vecka igen.
Viggo vann silver och Mysan den filuren hon vann guld. Det var någon avslutningstävling ;)
 Mysan är bra på att vara stilla. Haha lilla hund. Så söt!

Innan idag så hade Ida och jag piknick på en åker med hundarn.
Det gick inte helt lyckat.
Först så sprang båga hundarna efter en hare.
Ida ochj ag kutade efter och efter en stund hittade vi först Mysan sedan Viggo.
Viggo blev supertrött och fick bada i ett dike.
Sedan var han lerig. Och då menar jag verkligen lerig. Han hade korkskruvar i pälsen av lera.
Ida och jag fick trycka i ocss fikat och packa ihop och gå hem.
Efter kanske tio meter upptäckte vi att Ida hade en massa pissmyror på sig.
Jag försökte plocka bort dom och samtidigt satte sig Viggo och bajsade nästan precis under mig.
Sen råkade jag självklart trampa i bajset medans jag plockade med myrorna.
Kan det gå bättre.
??


Naaw, vad söööta..
Visst? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0