Jeansshorts a la Gina tricot

Jeh.

Idag när jag hoppade på bussen så upptäckte jag till min stora förskräkclse att Linn inte var där.
Hon hade inte skickat något sms, så jag antog att hon hade försovit sig eller var sjuk.
Hon var sjuk. I magunfluensa! Aaaaahh! Jag trodde inte att den fortfarande gick.
Stackars Linne the fiskpinne :(

Mamma köpte att par jeansshorts till mig idag på Gina.
De var finfina med hög midja :)
Nu är jag glad men 300 kr fattigare. Det var det värt.


Ida, Elina och jag har en super idé till Spiritweek nästa vecka.
Till Filmstjärne-temat :D



Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Ja jag använde stativ :) ååh tack!!

2011-05-16 @ 22:02:06
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0