Mysdag!

Hej.

Dagen har varit toppen! Jag och alla mina fina vänner har suttit i ett grupprum i gympasalen och jobbat med vårt engelska arbete hela dagen. Mysigt!
Vi köpte även glass, muuuuumma!
Alla lågstadiebarn blev arga och skrek att vi var fubbisar. Hmm.

Jag sitter och lyssnar på 'Get it right' med Glee nu. Ryser som en galning, men det gör jag alltid :) 
Så himla fint! Finns på spotify nu gott folk. Ni kan gott lägga några minuter av era tio timmar på denna underbara låt.
Även 'A loser like me' är superduper! Som sagt logga in och leta!

Nu ska jag måla. Målamålamåla. Så sugen nu, bara inte lika kul att hitta en bra bild :/
Får hoppas att google vill vara min vän idag.


the klocka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0