Nytt i garderoben, om sisådär 2-3 veckor

Hej.

Någon som vet om det verkligen finns ett ord som heter sisådär eller är det bara jag som tror det?

Idag invigde jag mitt kort på Malkars. Testade att gruppträningspass som kallas Easyline.
Det är olika stationer med varannan step och varannan är en maskin. Man gör varje sak i 30s.
Det var jätteroligt! Härligt att röra på sig på riktigt igen :)


Förut beställde jag hem en jumpsuit och ett linne från hm.com.
Fick lite panik när jag såg att alla storlekar utom storlek 34 var slut på jumpsuiten och skyndade mig därför att köpa den. Linnet bara råkade hänga med i farten. Nej men det var också very nice!
Dock dröjer det 2-3 veckor innan jag får dem, så i mitten ab Juni så hoppas jag att de dyker upp.
Klänningen som jag beställde hem har inte heller kommit, den skulle ju komma idag!



 

Time to go!
Snart börjar House.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0