Agne och Linus eller något sånt

Hej hej bloggen, haha det där lät dumt.

Jag skrev ju igår att jag skulle träffa agnes. Vi träffades och bestämde att vi skulle sova över i hennes lilla stuga på tomten. Men vi tyckte att något sakanades så vi bjöd in Linn ;)
Så vi tre satt och tjattrade i lilla stugan och såg på film mest hela natten. Linn bjöd på chips och jag på  muffins.'
Vi vaknade vid halv typ 10 idag, till Linns stora besvikelse eftersom hon hade hoppats på att få sova till halv ett.
Sen har vi vart och lekt både hos mig och agnes under dagen.
Agnes och Linn cyklade härifrån för ungefär en timme sen, precis efter att vi varit nere oxh badat.
Efter det har jag spelat kort med Ebba och Wilma och lyssnat på skvaller från mamma och mormor.

Byee

det gååår inte att ladda upp en bild , ahhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0