Bild-less

Ett bild-less inlägg kommer här! Hahha bild-less, coolt det lät eller vad? ;)
Mammis och jag var ju inne i Kalmar och shoppade^^
Jag hittade flera fina saker på JC :)

. En skjorta i tyg som liknade jeans ;)
. En annan mer färgglad skjorta
. 2 linnen, rött & vitt
. En armbandsklocka i silver och vit

Allting från JC utom klockan som kommer ifrån.....ehhh..Ur och penn tror jag att det heter, brevid Gina på Baronen.

Mysigt tycker jag *tummen upp*

Nu ska jag sätta mig och läsa tänkte jag.
Och senare ikväll ska vi till sysslingarna :)


BIIIIILLLLDDD-LEEEESSSS, yeaaahh!

Kommentarer
Postat av: agnes

men skulle inte du och jag shoppa ? o: <3

2010-07-29 @ 09:11:14
URL: http://agnessbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0