In till stan

Mamma och jag drar till staden Kalmar snart.

Igår cyklade min syssling och jag till fyren för att hyra en film.
Vi stod i kanske 45 minuter utan att hitta en film vi ville se, haha.
Så det slutade med att vi snurrade runt varandra och sedan utan att titta så gick man gå fram och bara tog en film på hyllan, hahahaha.
Vi hyrde filmen The ugly truth som visade sig vara en ur usel film med ett väldigt förutsägbart slut, okej vi tittade inte färdigt på den men man visste ungefär hur det skulle sluta iallafall.
Men men. Tillbaka till fyren. När jag stod i kassan och skulle betala så frågade han jag betalade till vad jag hette
Och jag svarade - Lars Håkansson. Haha , jag trodde att han frågade vad jag skulle ställa upp filmen på, heh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0