Varning för uppätna prinskorvar




Kom inte på någon rubrik som passar^^
Dagen innomhus har tillbringats vid datorn vid tvn och med Viggo goos!
Jag har inte så mycket att skriva mer än att en tjej i mitt lag räddade mitt humör, tack!
Okej jag ska förklara så att någon har en chans att förstå.
I helgen är det innebandy cup och egentligen var vi bara fem stycken som skulle vara med. Men nu är vi sex eftersom en till kan vara med och då har vi så att det räcker till två treor. Vilket betyder att min kondis förhoppningsvis inte tar död på mig!
Tjoho!

Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik ;)



The voilet hour - Sea Wolf



Forever young - Alphaville

Kommentarer
Postat av: hanna p(: <3

vem var det sista tjejjen ? ;)

2010-07-31 @ 16:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0