Saknat mig?

Hejhej bloggen har du saknat mig?
Japp det var längesen jag skrev nu, så kanske har bloggen saknat mig lite?


Men iallafall de fem eller sex dagarna då bloggen mer eller mindre legat nere så har jag mest förberedit inför cafét och sen igår och i förrgår så har det ju varit skördefest och då har Ida och jag sålt på vårt café.
Det gick inte riktigt så bra som vi väntat oss men vi sålde ändå rättså mycket tycker jag.

Och till mina planer för dagen:

Jag har fem eller sex läxor som borde göras ( men jag antar att bara 3 eller 4 blir gjorda)
Sen vill jag gå ut, ut och fotografera andas. Solen skiner och det är riktig höst i luften.
Min sista plan är att måla- teckna liksom, jag har fått en sån lust till det bara sådär liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0