Tydligen är hon ihop med tre personer...

Det är min lillasyster det. Hahah här skvallras det för fullt kan jag säga.
Ebba sitter här och övar på att skriva och jag kollar runt på lite bloggar. Jag har inte bloggat någonting senaste veckan. Men jag skyller på att jag inte hinner. All fokus har legat på matteprovet som inte visade sig vara så svårt. Och sen har jag målat, målat för fulla muggar. Jag köpte pennor för 400kr i söndags, tro det eller ej och tyck att jag är helt konstig om ni vill. Men pennorna är superdupertruper bra och jag älskar dom såå mycket ;)

Nu ska jag snart se på Idol. Hade tänkt proppa in mig godis, men jag är så mätt att jag inte vet om det blir riktigt så.
Imorgon ska jag till Sölvesborg och jag är rädd för älgar.
Puusss

Kameran har haft vilovecka denna veckan så har kommer något gammalt.
Kalmarsund i juli, längtar tillbaks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0