Barnvakt ,typ

Jaha då var man barnvakt, typ.
Inte riktigt barnvakt med tanke på att barnen verkar ha stängt in sig på sitt rum och att barnvakten inte får betalt.
Hahah det där sista kanske man bara kan vänta sig på disney film.
Barnen i fråga är ovanligt tysta, skumt. Antagligen gör de något de inte får. Kanske borde jag kolla?
Och sen är jag ju hundvakt med. Fast inte på riktigt eftersom att hunden i fråga är min.

Så som sammanfattning kan vi säga:
Alicia sitter vid datorn. Undrar vad Ebba och Hugo hittar på för dumt, och funderar på om hennes hund är kissenödig.


Men nu ska jag nog kanske äta fasten jag inte är ett dugg hungrig och sen ska jag leka med Viggooiis-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0