X10 mini vs yendo?

Vilken ska jag välja?
Vill ha båda, men kommer säkert falla för det där med många valmöjligheter till färger på skalen som finns på yendo.
För er som inte hängde med riktigt där så pratade jag om mobilval.
Idag är det ju val föresten (alltså riksdagen, komunalrådet blabla). Jag är verkligen inte insatt men lite kul är det ju endå, sånt här händer ju bara vart fjärde år.
Men mitt stora val idag blir nog mobilvalet som sagt.

Sen kom jag på en sak till.
Ida och jag ska ju ha ett kafé (jag vet inte om jag har skrivit det innan men..)
Men iallafall det är ju om en vecka ju!
Vi har typ kommit halvvägs med våra förberedelser så nu måste vi nog börja storbaka!
Så Ida om du läser dethär! Boka inte upp dig hela veckan, då hinner vi inte!
Eller vänta, är det näst nästa vecka?
Aja snart är det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0