-Kan vi sova över ikväll, mamma??

Inatt så sleepar jag över hos Agnes. Linn gör det också :)
Vi ska ha det superduper. Jag såg att vi hade några kindermaxi i skafferiet, funderar på att ta med dem bara för att det är Agnes favoriter. Nu tänker ni 1) Vad snällt 2) Vad ointressant.
Fast detta är tyvärr inte för att vara snäll. Nej nej. Självklart inte. Agnes har godisförbud, iihihiih!
Vi får se hur det blir. Kamera(is) följer också med för han vill träffa Agnes nya bebis 550d.
Nu funderar jag på att gå ut och typ..fota?

Vi hörs nog inte mera förens imorgon eftermiddag. Hejdå mina 156 besökare.


Haha, klart att jag inte har 156 besökare. Ni skulle bara veta, hah flera 1000. Minus två nollor eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0