fd. 6b las chicas

Tredje dagen i rad utan en enda läxa. Hur underbart?
Desutom så slutar vi vid kvart i ett imorgon, och har man turen att bo i Färjornas stad så kan man ta bussen hem vid tio över ett. De som bor i söder måste vänta tills klockan 3. Konstigt att inga bussar går dit tycker jag, eller okej inte så konstigt vid närmare eftertanke.

Idag har vi haft ÖMSA också. (vet inte vad det står för men jag tror att man brukar kalla det temadag annars)
Jag har gjort engelska och matte hele dagen låång!
Ännu en engelska film på G gott folk, den ska handla om stater i USA.

Snart ska jag ut och gå med ettåringen.


Här har vi alla vi tjejer i fd. 6b förutom Alvida som tros ha tagit kortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0