Klocka i mitt hjärta

Ville bara säga att jag har hittat en ny bästavän!
En klocka! En väckarklocka som är superfin och passar perfecto i mitt rum!
Den är säkert äldre än jag och jag räddade honom när från att bli slängd på soptippen.

Some pictures.



självklart bleb jag överlycklig när jag insåg att den fungerade. Lyckan nästan överväldigade mig när jag fattade att den kunde lysa också ;D

Ett mästerligt porträtt av mig själv med klockan på huvudet.

Klockan måste vara odödlig för jag tappade honom på golvet ett antal gånger. (Haha jag fick någon slags idé så jag målade läpparna röda och satte upp håret i en knopp med en rosa rosett på, höh)

Jag avslutar med den charmigaste bilden för dagen. Adjöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0