Quinn




Jag vill bara varna för ett inlägg som är meningslöst värre!!




Hejsan.
Detta inlägget skulle ju börja på Q. Därför fick det bli en hedring till Quinn Fabray i Glee. Det var det enda jag kom på :) Men Quinn är ju ändå ett väldigt coolt namn, erkänn!

Jag vet inte vad jag ska skriva.
Ville bara säga att jag lever liksom, eller är det inte så alla som inte kommer på vad de ska skriva skriver?
En tanke som jag vill dela med mig av är att min mattelärare bara blir konstigare och konstigare, på riktigt han är helskum
En skumtomte är vad han är.
Jag tror att jag ska gå ut med Viggo nu. Jag har inga läxor!!! Hahahha jag kan skratta hela dagen över detta faktum, men det vore ju att slösa med tiden lite. Bäst att göra nåt kul medans man har tid.


bara för att jag älskar min klocka.
Oavsett vad ni säger, detta är äkta feelings på hög nivå! :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0