Skärtorsdag

Glad påsk.

Idag är det den skära dagen på året. Skärtorsdagen.
Påskakärringar har jag knappt sett till några, en som heter Ebba har jag dock träffat. Här på Öland har vi fått påsklov idag. 
Slutade vid kvart i ett, så det var gutt (:') )
Det har vart sjukt varmt idag, linne och legginsväder.
Var nyss ute och spelade fotbollsmatch med familjen. Jag utser mig själv till den sämsta spelaren. Men oooo så tapper!
Nu ska vi käka någon efterrätt som mamma har köpt. Man kan köpa desserter av kock-elever på någon skola i Kalmar. Rekomenderas. Det är sjukt gott. Och de är så fina att det nästan är lite coolt ;)
Kanske tar en bild, eller så kanske jag inte gör det.



Lite "musöron" på en hängbjörk.
Och Ebba the easter..kärring.


Kommentarer
Postat av: caroline apelryd

orättvist att ni fick lov idag då har ni 2 dagar mer än vi! :(

vi har haft lov denna veckan, och det är röd dag imorgon, så på tisdag bär det av till skolan igen...

2011-04-24 @ 09:19:56
URL: http://detvanliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0