Jag bättrar mig jag bättrar mig jag lovar!

Snart kommer fota igen, jag lovar. Det märks tydliga förändringar statistik mässigt. Och det kan bara bero på att jag .a) inte lagt in ett innlägg med en bild som inte är en månad gammal på jättelänge .b) jag helt enkelt skriver ganska dåligt och uppdaterar sällan.
Men det kommer med våren mina vänner. snälla gud låt det bli vår...

Nu gör jag läxan i biologi och jag fattar inte meningen med att alltid ha en massa häften i läxa. Jag menar att lära sig två sidor utantill om kemi och ph värde verkar faktiskt inte som en god idé i mina öron (eller öron vad säger man?)
sen ska jag jobba ifatt lite i matten och sist kanske jag hinner göra något kul till och med?
Det är bäst att jag sätter igång med läxan igen nu med detsamma!

Bilden är ifrån klassresan. Och med texten kommer ifrån en låt av någon som har initialerna T.S


Kommentarer
Postat av: alvidis

saknar dig, fisen ! <3

2011-02-05 @ 19:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0