Jobbigt läge

Hejsan

Idag köpte mamma ett par america-coverse till mig! Det fanns tydligen i vanlig affär också. 
Jippi jajaj jippi jippi yey!
Bara två problem.
Problem ett: Skorna passar mina fötter men inte hålfotsinläggen.
Gahh! Dumma dumma dumma inlägg!
Jag kan faktiskt inte ha två nummer för stora skor.
Som jag sa till mamma:
- Om mina fötter växer mer och jag går barfota i jord kommer folk tro att Big Foot har vart där och börja ta bilder.
Sant, så sant.
Problem två: Mamma tycker att vi ska åka in till kalmar och slipa mina inlägg så att det passar mina fötter, men jag är inte så säker på att pappa samtycker..


Nu är det sportlov iallafall. Så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0