Shady Lady

Hej nu är jag så gott som klar med "renoveringen".

På tal om ingenting så läste jag en blogg nyss där tjejen som hade bloggen skrev att hon brukade kalla sånna här ----> " <---- för kanin öron.
Själv brukar jag säga - sånna här, och sen visa upp pekfingrarna och långfingrarna ( V- tecknet )och böja på dem två gånger.
eller så brukar jag säga - innom cituationstecken.
Fast det sista använder jag bara när jag pratar med Ida eller lärare, det är bara de som fattar,höh.

Mina vänner säger att jag använder för många konstiga ord när jag pratar.
Det kan jag hålla med om, till viss del.
Ibland vet jag inte själv vad orden betyder. Fast visst borde man väl som fjortonåring (agnes och linn känn er träffade ;) ) veta vad observera betyder?

En tredje viktig sak jag måste säga är att vår SO lärare visade oss ett klipp från postkod miljonären där två tjejer (kanske femton år) hade lite problem med att svara på frågan - Vilket landskap ligger Malmö i?
Alla skrattade år dom (såklart)
Då viskar agnes till mig.
-Vadå? jag vet inte var det ligger (eller något i stil med det )
Men agnes dååå.


Ikväll är det tjejkväll hos Linn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0