Halv åtta

Tjabba tjena, sket i att blogga igår.

Senaste två dagarna har det blivit mycket skridskor, och det är ju toppen :)
Sen har jag börjat läsa "Så länge vi båda andas" för fjärde gången. Hehhe själv fattar jag inte hur jag kan tycka ett den är bra efter så många gånger, men det tycker jag - det tycker jag verkligen. Knappt så att man kan slita sig ifrån den..
Sen igår målade jag ett porträtt av Edward Cullen (nej inte Robert Pattinsson, för han är skäggig och ful ;))
Fast porträttet är helt fel, han ser helt fel ut, gahhh och det gör mig galen att jag inte vet vad jag ska ändra, blä för porträtt.
Visst jag kan riva skiten i bitar och trampa på bitarna. Men när man suttit två timmar och bara försökt få det rätt, och säkert en timme till om man räcknar med när jag satt och bara glodde på den.
Ähh
Jag gör ett nytt försök imorgon, ellr någon annan dag, kanske skulle jag testa att måla någon som inte är lika bea-uti-ful, då kanske det är lättare. Jag vet faktiskt inte.
Fast jag vet att ingen bryr sig så jag bör nog avrunda här
ciaooooooo

jag sliter mitt hår, om ni undrar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0