I´m hoUme

Hellojsan i mojsan

Kom precis hem från Elina och om jag hade talat storbrittanien-engelska hade jag förmodligen skrikit
- HeloU I´m hoUme!
Det viktiga med denna dialekt är att uttala U:en med överdriven betoning:
- I´m hoUUUUme!

Jaja skämt åsido (som jag skulle ha skrivit seriöst om jag var...)

Fast nu är det ju så att jag inte talar storbrittanianska (höh) och inte brukar skriva skämt åsido på bloggen.
Me llamo Alicia y tengo trece anos. Tengo dos hermanas....

Detta blev ju ett riktigt serri inlägg jue byyes bajj

Här nedan kan ni se resultatet av när jag trodde att jag var en.. äh skit samma .. och fotograferade damm bara för att visa att jag kunde se det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0