Skyll på något

Tjabba tjena, det var ett tag sen sist. Och denna gången har jag ingenting mer än en tråkig vecka att skylla på.
Jag har inte lyssnat på musik och jag har inte målat. Jag undrar var min kamera kan tänkas gömma sig och samla damm.
Så går det när man gör om sitt rum. Men nu sitter jag här i lilla rummis, som Agnes skulle ha sagt, och det känns helt perfa.
Fast min tapet har inte kommit än (xd) Men det är rödmålat här inne och det luktar fräscht ;)
Tapeten kommer nästa vecka och ska bara direkt upp på väggen.
Imorgon ska mamma och jag in till IKEA och handla lite småsaker.

Nu vill jag egentligen greppa pennan och sätta igång med en blyertsteckning. Och jag ska nog göra det också. Om inte min familj vill ha lite socialitet ( finns det ett ord som heter socialitet?) annars blir det väl Lets dance eller nått.

Här på bilden ser vi Myskoboy och hans syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0