Studiedag

Finns det något värre än en studiedag ensam?
Svaret måste vara nej, det blir svårt att hitta en sämre dag.
Jag lyckades smita från ödet och ska nu till stan med Linn och Agnes.
Vet inte om jag ska köpa något. Men jag hoppas det, min garderob är ganska urplockad.
Linn kommer alldeles starx och hämtar upp mig.
Först ska vi laga Linns glasögon, och sen ska vi till stan, sist ska jag lida en stund på HÖÖÖÖÖÖÖKS ( hur många ö är det egentligen i HÖÖKS , HÖKS , HÖÖÖKS..)
Imorse målade jag om min teckning av Jane Volturi lite, den blev varken bättre eller sämre, men den ser inte lika läskig ut nu och det är inte något bra. Jag tror bara att det är munnen som är lite mysko nu, annars ser den ganka real ut.

Haha, jag kom på mig själv med att längta tills vi ska äta på MCdonalds, heh. Hoppas i ska det, hoppas hoppas hoppas..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0