Tapetsering på gång

Tjabba tjena alla rena.

Denna veckan ska mitt rum tapetseras om.
Jacket till datorerna i huset sitter i mitt rum och måste tas bort under tapetseringen.
Så vänta er inte någon uppdatering denna veckan.
(Inte för att jag uppdaterar så mycket i vanliga fall heller, men iallafall)

Rummet kommer att bli toppen!
Jag är så nöjd med valet av tapeter och möbleringen. Detta kommer att bli fett grymt!
Men!
Nu när jag är mer eller mindre rum-lös så kommer jag varken kunna rita eller vara inne på datorn eller läsa ifred.
Hur ska jag klara av det här?

Min plan är att erövra Wilmas rum, lära mig att använda det trådlösa bredbandet och skaffa en bräda som man kan måla mot ( liksom som ett bord) och välja en bra plats där man kan lyssna på musik ( förhoppningsvis från spotify) och självklart rita.


jag vill ha sommar och sol nu.
jag vill fotogafera snöfria bilder
jag vill fortsätta ha lov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0