Top Model

Top model om 50 minuter. Jippi!
Har väntat en hel vecka nu faktiskt , Precis som alla andra jag vet ;)
De enda programmen hag verkligen inte vill missa är Top Model och Glee.
So good, so good.
Nu har jag precis bokat ett styck afropass till mig och mina vänner. Inte ett enda spinningpass hade platser kvar!
Orättvist! Jag som verkligen ville bli trött på riktigt.


Här ser vi en fin tröja som Agnes Anka har fått av sin farmor.
Farmor agnes köpte den i spanien men visste inte vad det stod på den.
Agnes pappa sa till agnes att hon inte skulle använda den. Agnes ville veta vad det stod på den så vi sökte upp det på google översätt.
Och gissa vad det stod?
De puta madre - Hormamman
Hahahahhahahahahah!!!!!!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0