Tre avklarade punkter

1. Handboll på gympan *jaag ryser* (som den där reklamkatten ni vet, fast glider) check
2. Matteprov - jag hoppas att det gick bra. check
3. Vanligt hederligt glosförhör i spanskan, fast jag hade inte övat så mycket som jag brukar. 10/10. check


Checkillihejsan

Fredagens fasor ser ni här ovan. Fast än att mina hander darrade efter gym-upplevelsen på gympan så tror jag att jag klarade matten rättså bra.
På gympan hade vi någon blandning av handboll och gymträning. Att vara i gymmet var ju klart mycket roligare måste jag säga.
Fast jag hade så svaga armmuskler att Arne fick hjälpa mig att lyfta upp den här -vad-det-nu-heter typ hävstång (har jag fel?) höhhö

Eftermiddagen har jag spenderat på mitt rum, var annars? ;)
Målade ett självportratt som blev ganska bra.
Ikväll antar jag att jag ska se på handboll ( hur mycket handboll ska jag behöva stå ut med?)
Eller kan jag ju stänga in mig här och se på ________..
Näe jag väljer nog den lite mer sociala vägen, som jag nästan alltid gör om det är fredagskväll, faktiskt om det är måndag tisdag onsdag torsdag lördag eller söndag också.

paramore is the shit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0