Nektarin frosserier

Hej.
Idag har jag inte gjort någonting alls egentligen. Kollade på Trassel för andra gången på ett dygn, så fin film alltså, satt och snyftade högt.
Har läst ut min bok, hatar slutet :'(
Juste, var på köpstan med. Härligt. Sjukt mycket folk där. Så många är nog inte där på en vecka i vanliga fall.
Köpte en sån där vånings-sak som man ska lägga papper i (bra beskrivning ellerhur?)
-
Imorgon ska jag vara med Ida. Kom på att jag inte har träffat någon sen jag kom hem från norra öland i onsdags, jag är en upptagen kvinna numera ;)
-
Molly, Lisa, Ebba och Ida

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka fina bilder. Kan du maila dem till mig?

/Mamsen :-)

2011-07-05 @ 11:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0