Rivaler

Kom till mamma!
Läste ut min bok igår. Deluxe heter den. Jag insåg inte hur bra den var förens jag läst ut den.
Nu vill jag bara kasta mig in i uppföljaren - Rivaler, orginalet Rumours.
Jag hoppas att den finns på Bokia på köpstaden, men det betvivlar jag starkt.
Därför så har jag självklart en plan B. IIIIInteerneeettt! Min bästaste vän!
En grej jag har kommit på är att jag har sjukt dålig fantasi när det gäller hur människorna i böckerna jag läser ser ut. Jag kan föreställa mig kläderna ,men ansiktena förblir suddiga.
Här över på bilden är en utav huvudpersonerna ser jag. Hmm. Bra för jag har föreställt mig henne som en kort och tjock, uppstoppad i korsett..och det här stämmer mkt bättre på beskrivningen i boken.
Jag vet inte om jag kan rekomendera boken även om den vär väldigt bra.
Den utspelar sig på 1800-talet och det tycker jag är spännande (: Men det är jag nog ganska ensam om.
Plus att den är lite seg i början, så de flesta jag känner hade inte kommit igenom det första kapitlet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0