Skattkammarplaneten

Snyftelisnyft. Vad blödig jag har blivit. Satt och snyftade till min gamla favoritfilm Skattkammar Planeten.
Så fin, så otroligt fin. Älskar musiken i bakgrunden på alla mina gamla filmer som jag såg när jag var liten. Kan dom utantill, och det är mysigt.
Det började med att Ebba satt och zappade mellan barnkanalerna och på disney channel kom det upp en mörkblåaktig stjärnhimmel, och jag kunde direkt på den blåa nyansen avgöra att det var Skattkammar planeten :)
Blir så glad. Speciellt när de sjunger : För jag är en fråga utan svar aldrig tydlig aldrig klar, ingen knähund att klappa ibland.


Får nostaligi chockar. Gissa vad det betyder gott folk.
Så fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0