Slapp dag


Hali hallå! Idag har varit en otroligt slapp dag. Inga riktiga lektioner alls :} Mest ansträngande var nog att städa skåpet. Dear God! Vilket jobb. Slängde min samling av tomma tuggummiburkar, fem stycken var det och med tanke på att det är 46 st gummin i varje och jag brukar varva burkarna med vanliga påsar så blir ditt rätt många tuggade gummin. Hittade några stycken utspottade tuggummin i skåpet med. Ett satt fast på golvet, blöö!
Jag gissar att morgondagen blir minst lika slapp, med tanke på att alla lämnade in sina böcker idag.
Hade ingen slöjd heller. Mitt äckligaochfula hundspel är inte klart. Tänk om jag måste göra färdigt det på niornas lektion eller tvingas ha träslöjd nästa år :(
Hejdå.
På min födelsedag. Spelade tecken (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0