PRAO

Hejsan svejsan.

Nu sitter jag på pappas kontor och har rast. Jag praoar här måndag, tisdag och fredag.
Idag har jag skrivit lite olika saker på datorn och sett på när pappa hade videomöte.
Inte jätte händelserikt för mig som prao men jag tror att det är ett väldigt kul jobb om man vet lite mer och har riktiga arbetsuppgifter. Snart ska jag gå tillbaka till mötet och hoppas att jag inte syns på bild när jag smiter förbi webbkameran som sitter på TV:n (alltså VIDEO mötet funkar ju inte om man inte ser varandra, right?)
På lunchen var pappa och jag och åt på modehuset jag åt en tacopaj :)

Vet ni?
Jag vet inte om jag drömde detta men mitt i natten så ringde kyrkklockorna i typ tjugo minuter :o
Jag blev skiträdd!
Verkligen jag vet inte varför men jag tror att jag trodde att någon skulle begravas eller så, brrr.
Men att jag var vaken är jag nästan säker på. Jag tittade på klockan och den var 00.21 eller nåt tror jag.
Jo juste det var därför jag var rädd, spöktimmen :O Måste respektera att allt tjat om spöktimmen när jag var liten har satt spår.
Aja nog om det jag måste fråga pappa om han hörde det också för han brukar också ligga vaken som jag.'
ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0