Studiedag med Agnes och Linn :)

Studiedag idag, that´s the way ahaha.
Jag ska ta min ljusrosa cykel Karin och cykla till Agnes som bor ungefär fem kilometer motvind härifrån.
Linn skulle också komma :)
Jag tar med kameran för jag är på fotohumör :} Jag måste smsa agnes och fråga om vi kan gå ut och fota, isf tar jag med mig hela paketet. Det var sjukt länge sen man kunde gå ut och ta kort på någon utan att den höll på att dö av kylan. Agnes och Linn kanske vill ha bilder till sina headers också?

Påtal om ingenting så vill jag se I´m number 4 på bio. Den verkar bra och jag har inte vart på bio på evigheter.

bilder fårn förra gången vi var ute och frös ihjäl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0