Tjoflöjt

Hej. Hejsan. Tjena tjena.

IDAG har jag vart i Kalmar med Wilma. Köpte en jeansjacka (!!!!), en strandklänning och ett par jeansshorts. Dock så insåg jag när jag kom hem att jensshortsen inte satt så bra så de måste lämnas tillbaka. POOOP! De som var så snygga i affären.
Jag har inget flyt när jag handlar.
Jeansjackan är iaf jätte fin! Precis en sån jag velat ha. Och den är från gina så jag fick den nästan som gratis eftersom pappa vann ett presentkort på 1000kr där!

På förmiddagen var familjen plus jycke i Eriksöre och tränade agility. Kul!
Sedan hade iv en liten picknick i Möckemossen ( vilket namn :'))

Det var väl min dag på ett ungefär. Ikväll så är det Mästarnas mästare som gäller.


Skog. Hmm ibland är jag nog lite övertydlig endå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0